¡Más productividad!

Mayor productividad comercial y de gestión con optimización web y crm

¡Más productividad! - Mayor productividad comercial y de gestión con optimización web y crm
  • Christopher Greenfield says:

    Many thanks for this explanation, I like how you have immediate results to back up your conclusion. It would appear that switching the images from the Owl.li to the native pic.Twitter makes a great deal of sense. There is a trade off in terms on no longer receiving the analytics against the increase in engagement.
    Thank you

    12 March, 2014 at 7:12 pm
    • Francisco Domínguez says:

      Hi Chris!

      (Más abajo en castellano)
      Thank you for your comment! Yet it’s convenient to study further about engagement with images at Twitter, I think this study I mention is good enough as a first stop. From last comments I had from HootSuite_Help guys we won’t receive stats from picture we publish in Twitter using ow.ly shortener, as it’s implicit in the HootSuite_Help’s comment that I published above: “Yes! A standard Ow.ly link (non-image) will be tracked via Ow.ly Click Stats. ^KA”

      Gracias a tí por tu comentario. Aunque hay que profundizar en más estudios sobre la interacción (engagement) de los usuarios con las publicaciones de imágenes en Twitter, creo que ese estudio que menciono es una buena guía. Por lo que me comentan desde HootSuite_Help tampoco recibimos estadísticas de clicks de las imágenes, tal y como se desprende del comentario que hacen los de HootSuite_Help: “Yes! A standard Ow.ly link (non-image) will be tracked via Ow.ly Click Stats. ^KA”

      Gracias a tí y espero verte por aquí nuevamente 😉

      13 March, 2014 at 12:56 am

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin